Η φωτογραφία μου
Η κατανόηση της Ιατρικής επιστήμης - τέχνης σηματοδοτεί το ρόλο του Θεραπευτή τόσο μεταφορικά όσο και κυριολεκτικά. Ο ρόλος της Φύσης και η απόλυτη συμμετοχή της στη βασική λειτουργία του οργανισμού δηλαδή το μεταβολισμό αναδεικνύει την εξέχουσα θέση της οξείδωσης, της αντιοξείδωσης και της μοριακής βιολογίας. Η Φύση και ο Θεραπευτής γίνονται ένα μέσα από την κατ' ελάχιστο κατανόηση της Ιατρικής.
Έλεγχος και μελέτη του μεταβολισμού του ανθρώπινου οργανισμού

Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2013

Έχει ο καφές .... θερμίδες;

Ο Θεραπευτής

Ο καφές έχει θερμίδες;

Ο καφές από μόνος του δεν έχει θερμίδες. Εκείνο που αυξάνει τις θερμίδες του είναι η ζάχαρη, το γάλα, η σαντιγί, το αλκοόλ ή τα σιρόπια διαφόρων γεύσεων που προστίθενται στο ρόφημα. Σκεφτείτε πως πίνοντας έναν καφέ σκέτο (π.χ. ελληνικός, γαλλικός, φραπέ) δεν θα πάρετε καθόλου θερμίδες.
 
Βάζοντας 1 κουταλάκι γλυκού ζάχαρη θα λάβετε 20 θερμίδες και αν τον θέλετε και με 1 μερίδα γάλακτος θα λάβετε 30 θερμίδες επιπλέον. Αναλογιστείτε λοιπόν πόσες θερμίδες προσλαμβάνετε καταναλώνοντας καφέδες με αφρόγαλα ή σαντιγί. Έχει υπολογιστεί ότι ένας Cappuccino με αφρόγαλα φτάνει τις 170 θερμίδες περίπου, ενώ με αφρόγαλα και σαντιγί πλησιάζει τις 340 θερμίδες. Ένας Mochaccino με σοκολάτα και σαντιγί αγγίζει τις 400 θερμίδες, τόσο όσο και ένας καφές με αλκοόλ όπως ένας Irish Coffee (καφές, ζάχαρη, ουίσκι, σαντιγί), ένας Amaretto Coffee (καφές, λικέρ Amaretto και σαντιγί) και ένας Mexican Coffee (καφές, τεκίλα, σαντιγί, κακάο).

Λαμβάνοντας όλα αυτά υπ’όψιν, μπορείτε να προτιμήσετε τη συχνότητα και το είδος του καφέ που θα ταιριάζει πιο πολύ στις ανάγκες σας. Σημειώστε επίσης ότι ο καφές συνεισφέρει σημαντικά στην ημερήσια πρόσληψη αντιοξειδωτικών μιας και είναι πλούσιος σε αυτά. Επιλέξτε λοιπόν, τον ιδανικό καφέ ώστε να απολαμβάνετε τα οφέλη του χωρίς να επιβαρύνεστε σημαντικά με περιττές θερμίδες.
 
Πηγές: mednutrition.gr (Ε. Βότση)