Η φωτογραφία μου
Η κατανόηση της Ιατρικής επιστήμης - τέχνης σηματοδοτεί το ρόλο του Θεραπευτή τόσο μεταφορικά όσο και κυριολεκτικά. Ο ρόλος της Φύσης και η απόλυτη συμμετοχή της στη βασική λειτουργία του οργανισμού δηλαδή το μεταβολισμό αναδεικνύει την εξέχουσα θέση της οξείδωσης, της αντιοξείδωσης και της μοριακής βιολογίας. Η Φύση και ο Θεραπευτής γίνονται ένα μέσα από την κατ' ελάχιστο κατανόηση της Ιατρικής.
Έλεγχος και μελέτη του μεταβολισμού του ανθρώπινου οργανισμού

Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Δαμάσκηνα: Η διατροφική τους αξία

Ο Θεραπευτής

Δαμάσκηνα: Η διατροφική τους αξία

Τα δαμάσκηνα είναι ένα από τα φρούτα που αξίζουν να έχουν μια θέση στο καθημερινό μας διαιτολόγιο γιατί έχουν κάποιες ιδιότητες που τα καθιστούν πολύ σημαντικά για την υγεία μας.

Η σωματική μας υγεία εξαρτάται άμεσα από το τι καταναλώνουμε, γι’ αυτό και πρέπει να επιλέγουμε τις τροφές μας, ώστε να έχουμε καλή φυσική κατάσταση. Σίγουρα στο σπίτι σας αλλά και στις εξόδους σας θα υπάρχουν διάφοροι ξηροί καρποί. Αν και αρέσουν σχεδόν σε όλους μας, θα πρέπει να τους αποφεύγουμε καθώς προσθέτουν αρκετές θερμίδες στο διαιτολόγιο μας.

Θα μπορούσατε όμως να τους αντικαταστήσετε με δαμάσκηνα τα οποία έχουν μεγάλη θρεπτική αξία και δεν θα πρέπει να λείπουν από την διατροφή μας!

Φρέσκα ή αποξηραμένα, τα δαμάσκηνα είναι μια από τις πιο ευεργετικές τροφές που μας προσφέρει η φύση. Είναι χυμώδεις καρποί με διαφορετικό σχήμα και μέγεθος, έχουν γλυκιά γεύση και εξαιρετικό άρωμα.

Αποτελούν καλή πηγή βιταμινών Α και C, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες με αποτέλεσμα να συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου.

Επιπλέον έχουν μέγιστη αντιοξειδωτική ικανότητα και αποτελούν ασπίδα του οργανισμού από παθήσεις όπως καρδιοπάθεια αλλά έχουν και την ικανότητα να επιβραδύνουν την γήρανση του σώματος. Μάλιστα, τα αποξηραμένα έχουν εξαπλάσια αντιοξειδωτική ικανότητα από τα φρέσκα.

Περιέχουν κάλιο, ασβέστιο, σίδηρο, φώσφορο και μαγνήσιο.

Τα ξηρά δαμάσκηνα αποτελούν χρήσιμη τροφή τόσο στην καθημερινή μας διατροφή όσο και κατά την περίοδο δίαιτας, καθώς μας γεμίζουν ενέργεια και μας βοηθούν να αποφύγουμε κάποιες άλλες θερμίδες.

Μπορείτε να καταναλώνετε καθημερινά δύο με τρία αποξηραμένα δαμάσκηνα, τα οποία επιβραδύνουν την διαδικασία της πέψης και καθυστερούν ή ξεγελούν την πείνα μας!

Πηγές: msn (Ε. Κ. Μοράρης)